Nvidia показали рейтрейсинг “на стероїдах”
Нещодавно компанія Nvidia та вчені з лабораторії візуальних обрахунків Дартмутського коледжу презентували свою нову технологію. Вона може рендерити мільйони джерел динамічного світла у реальному часі. Працює все звісно за допомогою трасування променів. При цьому варто зауважити, що кожне джерело може знаходитися будь-де, будь-як рухатися та взаємодіяти з іншими джерелами світла. Немає практично ніяких обмежень. Окрім цього, кожне джерело має власні м’які тіні, які чудово працюють.
Щоби працювати з цією технологією вам не знадобиться надпотужний комп’ютер і не доведеться робити попередніх обрахунків чи враховувати різні фактори. Для порівняння сучасні ігрові рушії, які використовують технологію трасування променів, можуть лише кілька десятків джерел динамічного світла. За підрахунками дослідників, нова технологія працює приблизно у 65 разів швидше.
Працює ця чудо-технологія за рахунок того, що дослідники повторно використовують інформацію про стан сусідніх пікселів, отриману під час обрахунку попередніх кадрів. За допомогою цього збільшується швидкість рендерингу і зменшується рівень шуму. Nvidia та їх колеги певні, що нова технологія неабияк полегшить роботу розробникам ігор та іншим авторам медіаконтенту, адже їм не доведеться мучитися над довгим та нудним налаштуванням джерел світла.
Більш детально про нову технологію пообіцяли розповісти у межах прийдешньої виставки SIGGRAPH, яка проходитиме з 19 до 23 липня 2020 року.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)